טרק בנורבגיה – ארץ הענקים

02/11/2023 · על ידי עומר זיו

טרק בנורבגיה - ארץ הענקים

אם יש מקומות ששווה להרחיק עבורם זוהי נורבגיה. על אחת כמה וכמה עבור הליכה ברגל באחד היעדים היפים והקשים ביותר שהדרכתי בהם. לצד האתגר מדובר ביעד מסודר בו תשתיות התחבורה (ביבשה ובים) והבקתות הן מהטובות ביותר שיש. כמו בכל טיול של קבוצת המעיין גם כאן אנחנו נוסעים בתחבורה ציבורית, מטיילים פשוט, ומתנהלים כקבוצה עצמאית. קצת כמו שהיינו מטיילים בה לבדנו. זהו סגנון טיול שמקל גם על המחיר באחת מן הארצות היקרות ביותר באירופה. טרק בנורבגיה הוא טרק לארץ הענקים והויקינגים והוא ללא ספק עונה על הציפיות.

שמורת יוטנהיימן – על קצה המזלג

שמורת יוטנהיימן (Jotunheimen) היא פארק לאומי והשטח הגבוה בנורבגיה. ההר הגבוה בשמורה מתנשא לגובה של 2,469 מ’ (הגלדפיגן) ומסביבו רכסים ואגמים המהווים אבן שואבת לחובבי טרקים בקיץ וגולשי סקי בחורף. זוהי שמורה בה ההרים מכוסים קרחונים ושלוגיות, הסלעים מחודדים ותלולים, האגמים בצבעי טורקיז, השמיים מעוננים והאיילים משוחררים חופשי. בטרק שלנו אנחנו נחצה את לב השמורה ונסיים מדי יום הליכה בבקתות הרים מפנקות בהן שני חדרים חשובים: חדר ייבוש הציוד וחדר האוכל.  

לשאלות נוספות ולתכנית הטיול המלאה צרו קשר

רוצים להכיר את היעד עוד קצת?

על פודקאסט המעיין שמעתם? הנה מספר פרקים שהקלטנו וצילמנו על נורבגיה. כולל שורטים קצרים מערוץ ה-יוטיוב המעבירים היטב את האווירה המיוחדת שמסביב לטיול.