אודות

Let’s Walk הוא מועדון מטיילים ובית לכל מי שאוהב לטייל. בדגש על מקצועיות ועם תשוקה רבה, אנחנו חולקים עם ישראלים ותיירים מכל העולם את הדרך הפשוטה והיפה ביותר להתאהב בארץ הזו – דרך הרגליים. הצוות שלנו.
 

פעילות המועדון:

קבוצות הליכה בשביל ישראל –  מסגרת קבועה לכל מי שרוצה לטייל בשביל ישראל. הקבוצות שלנו מטיילות על השביל בצורה מאורגנת ובמקטעים מסודרים. הטיולים כוללים הסעה ומדריך מוסמך לכל אורכו של שביל ישראל.

קבוצות הדגלקבוצות טיול מגוונות מאופיינות על פי דרגת קושי. הטיולים בקבוצות אלו מתקיימים בכל הארץ ובהתאם לעונה ולמזג האוויר. הטיולים מגוונים, הן באופיים והן באורכם – מחד יומי ועד תלת יומי.

טרקים נודדים – פעמיים בשנה אנחנו יוצאים לטיול הליכה ארוך, לרוב בין שלושה עד ארבעה ימים. הטרקים הנודדים מלווים במנהלת שטח מקצועית ומאפשרת לנו לטייל בתרמיל קל וליהנות מההליכה. הלינה בטרקים הללו, במרבית הפעמים היא בחניוני לילה ובאוהלים – רק אנחנו והכוכבים.

טרקים בחו”ל – פעילות המועדון יוצאת לפגרה במהלך הקיץ הישראלי. בין החודשים יוני ועד אוקטובר הפעילות אנחנו מטיילים בחו”ל ויוצאים לטרקים בחו”ל. בין היעדים שבהם אנחנו מטיילים: גיאורגיה, מונטנגרו, האלפים, הקילימנג’רו, איסלנד ולפלנד.

מדריכים ושותפים לדרך:

עומר זיו - מדריך ומייסד
מייסד מועדון המטיילים Let's Walk. תנו לו סיפור טוב בערבית או קטע שירה בעברית והוא מרוצה. בין הדרכה אחת לשניה כותב ומנהל בלוג טיולים, מרצה על שביל ישראל ודואג לכך שכמה שיותר אנשים יצאו לטייל ברגל. מחנך לטיילות נכונה וסביבתית, מכור לקפה שחור של שעות הבוקר ומאמין בכוחן של מילים לרגש. בעל תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל וגיאוגרפיה
שיר סגל - "בשביל הדרך"
מושבניקית. מתגוררת היום בעמק חפר. בת זוג לשירה המקסימה, מורת דרך ומדריכת טיולים בארץ. מבין המייסדות של מיזם "בשביל הדרך" - קבוצה הפועלת לשילוב והעצמה של אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים באמצעות הטבע. סטודנטית לחינוך בלתי פורמאלי והיסטוריה ומחנכת כיתה בתיכון "שקד" בקריית טבעון. אוהבת חורף כי הצבעים יותר חזקים. תנו לה מדבר וחומוס והיא מרוצה. הדרכת טיולים עבורה היא "למידה הדדית ואינסופית"
אסף הרשטיג - אדם מטייל משמעות
אסף חי ונושם את המדבר על כל מאפייניו: ההרים, שבילי העזים והרועים, הצומח והחי. לצד כל זה הוא נווט מעולה ובשלן מהסרטים. כאשר כל אלו מתנקזים לכדי טיול התוצאה תמיד מפתיעה ומיוחדת. באמתחתו טיולים מיוחדים לאור ירח, סדנאות הורה וילד וטרקים נודדים במדבר
לעוד מעולמו של אסף