טרק באלפים הימיים – כן יש מקום כזה | 2-9.9

05/01/2024 · על ידי עומר זיו

טרק באלפים הימיים - כן, יש מקום כזה

אם טיילתם כבר באלפים, על אחת וכה בקלאסיקות כמו המון בלאן, הטרק הזה הוא חובה. עם כל הכבוד לטרקים המוכרים כאן תחוו אווירה אחרת. יהיו הרבה פחות מטיילים, הבקתות ומיקומות היארוח יהיו קצת יותר “אולד סקול” וההיסטוריה תנוע בין לפני הספירה להרבה אחריה. מציורי סלע עתיקים של השבטים הליגורים ועד היהודים שחצו את הרכס אל מקום מבטחים בזמן מלחמת העולם השנייה. אז כן האלפים הימיים זה מקום אמיתי ואני ממש ממליץ לכם להצטרף אלינו.

שמורת עמק הפלאות – הפארק לאומי מרקנטור

עמק הפלאות (Vallée des merveilles) הוא התא שטח בו אנחנו מבקרים בימים הראשונים בטרק והוא חלק מהפארק הלאומי מרקנטור בדרום צרפת. ייחודו באלפי חרוטות הסלע מתקופת הברונזה המעידים בין היתר על פעילות פולחנית שהתקיימה בסביבת הר בז’ו. העמק נמצא בסמוך לגבול האיטלקי והתגלה לראשונה בסוף המאה ה-19. בין החרוטות ניתן להבחין בפגיונות, גרזנים, סירות, חרמשים, חיות, פרצופים וגרמי שמיים. עדויות ארכיאולוגיות שכאלו בסביבה האלפינית הופכות את המקום לייחודי בנוף הטרקים באלפים.

לשאלות נוספות ולתכנית הטיול המלאה צרו קשר

 

רוצים להכיר את היעד עוד קצת?

על פודקאסט המעיין שמעתם? הנה מספר פרקים שהקלטנו וצילמנו על באיזור האלפים הימיים. כולל שורטים קצרים מערוץ ה-יוטיוב המעבירים היטב את האווירה המיוחדת שמסביב לטיול.